Bende 39+0 dım. dün nst de ağrı olarak hissettiğim şey sancıymış, sancım geldikçe bebeğin kalp atışı düşüyordu doktorum serum verdirdi 2 saatlik nst de yine böyle olan bir durum yaşadım, şimdi yine nst ye bağlanmak için bekliyorum. Belki bebeğin kordonunun vücuduna dolanmış olabileceğini bu sebeple sancım küçük bile geldiğinde bebeğin kalp atışının düşüyor olabileceğini söyledi