Bayancorek Doga12345 11-12 haftalarda başlamıştım. 23 de hazırdı her şey. İyi ki erken başlamışım , sıcakta ve ağırlaşınca zorlanıyor insan. 33+3 üz şimdi. 🌸🙏🏼
Ozlemyeni Doga12345 biz erken basladik.o zaman 700 e aldigiz seyler simdi 2000 .dolar yukseldikce artti fiyatlar
vesilece Doga12345 9 haftalıkken canım o yüzden bi süre elim alışverişe gitmedi.. ama şimdi 32deyim sağlıkla kucaklarız inşallah hepimiz
Yarenn92 Doga12345 bende 16 haftalığım bugün e bebek mağazasına girdim baktım baktım çıktım erken midir acaba diye düşünerek
zamaneannesi80 Doga12345 12. Haftadan sonra cinsiyeti öğrenince ufaktan başladım kıyafet bakım ürünlerine . Büyük eşyalarını son bir iki ay kala almayı düşünüyorum