tazebiranne_hg04 E nabızdan bakınca böyle çıkıyor bilen var mı? Sıkıntılı mı? Ne gibi sıkıntıya yol açar?
miraylihayat tazebiranne_hg04 Şuan hastayım crp değerim 26 antibiyotik kullanıyorum sizin değeriniz çpk değil ama sınırın üstünde tabi.
TeoMom tazebiranne_hg04 Benim de senin gibiydi canım doktora sorduğumda hamilelikte normal dedi 0-10 arasına önemsemiyorlar
Hunilininbirii tazebiranne_hg04 çok yüksek değil değerin canım ben 120leri görmüştüm kandaki enfeksiyon değerini gösteriyo diye biliyorum doktoruna danış istersen belki ilaç başlar
CansuDRY tazebiranne_hg04 Aynı haftada benim de değerim sizinkiyle aynı çıkmıştı. Doktorum bir sorun olmadığını söyledi.
gkbyza el1fff bi kez hastanede yaptılar iğne ama sonra kullanmadım çok sıvı tüketmeye ve kiraz yiyip vişne suyu içtim kan sulandırıyor ya
ayse-11 Benim crp geçen hafta 54 çıktı doktoruma gösterdim çok yüksek diye oda gebelikte normal çıkabiliyor dedi ilaç bile yazmadı korkmana gerek yok