@Nurklcc benimde neredeyse 7 gün gecikmişti test yaptım ikinci çizgi var ama en sonda olması gereken hizada bile değildi hemen kan örneği verdim ,pozitif ben Aralık’ta öğrendim 3 haftam kaldı doğuma,sürekli olmamakla beraber yoğun akıntım benimde oldu bikaç kez ama en büyük farklılık bedenimdeki gögüslerim inanılmaz şişti ve kaşınıyordu😀