12_ze Kızlar afedersiniz tuvaletim bittikten sonra beyaz sümüksü bir şey geldi onun öncesinde de beyaz bir akıntım vardı sabah akşama doğru da böyle bir şey geldi ama neye işaret bunlar 39+2 yim nişanım gelmişti ama bu akinti ne
BeyzaF 12_ze 38+1 benimde geldi dün doktor olur normal dedi lekelenmem var ve nst de sancım çıktığı için yatış verdiler ama şuan ben hissetmiyorum tabi. Sizin var mı sancınız falan
12_ze BeyzaF benim lekelenmem yok sadece akıntılarım var ama 3 cm açıklık la duruyorum sancı falan da yok napsam bilemedim suni de korktum istemedim
BeyzaF 12_ze açıklığım yok benimde yatıyorum öyle ama çıkmak istiyorum sancı hissedince gelmek daha mantıklı geliyo şuan kararsızım bende valla
12_ze BeyzaF evde sancim başlarsa gelirim dedim kabul ettiler çıktım bence sizde öyle yapın hasyane ortamı iyice geriyor insanı evde rahat olursunuz
BeyzaF 12_ze valla teklif etmediler imza atıp çıktım artık kayda değer bişeyin yok dediler sancım olursa giderim artık