Geçen cumadan beri çok kötüyüm bende. Ben test yapmayı beceremedim ama eşim pozitif. Doktorum kan sulandırıcının bir yararı olmadığını ama istiyorsam içim rahat etsin diye kullanabileceğimi söyledi. Bir yararıda yokmuş. Tuzlu su ile gargara, burnuma serum fizyolojik, sambucol vitamin, d3 vitamin, corasprin, bal zencefil limon, magnezyum kullanarak atlatmaya çalışıyorum ama boğazım çok kötü hiç biri tam çare olmadı. Tıkanıyorum fazla hareket edemiyorum.