Cigdem-ozturk Covid bu kadar artmışken Sizcede hamile çalışan annelere idari izin geri gelmesi gerekmez mi? O kadar haberlere vs baktım kimsenin umrunda değil. Hastalık falan demeden çalışıyoruz. Geçen yıl olan izin bu yıl içinde tekrar gündeme gelse keşke..
Mommynurse Cigdem-ozturk ben hamile halimle çalıştığım için 30 haftalkken geçen haftalarda yani covid oldum çok şükür bir şey olmadı hamile birini 32 ye kadar çalıştırmak zaten saçma covidli dönemde çalıştırmak konusuna hiç değişmiyorum bile