Smyrclk ben artık korkuyorum yeni bir organ gibi oldu benimki o kadar büyüdü ki ben de 36 haftalığım.. dışa doğru meme yapmış durumda ama hiç ağrım veya kanamam olmadı çünkü ben hiç kabız kalmadım, magnezyum içiyorum onun da faydası var kabız olmamamda, bol bol sebze, lifli gıdalar, yulaf, bol bol da su içmek lazım..en ama en önemlisi asla kabız kalmayacak, asla ıkınmayacak, tuvaletiniz gelmiyorsa veya bitmişse asla oturmaya devam etmeyeceksiniz klozette..aynı şekilde çok uzun süre ayakta da kalmayın; basur da neticede bir tür varis olduğu için ayakta kalınca, ıkınınca basınç artışına bağlı şişip kanama ve ağrı yapabiliyor..