Bus_er Doktorum denize gidebilirsin dedi, gidiyorum ben ama bikinimi değiştiriyorum ıslak kalmasın enfeksiyon olmasın diye. Havuz önerilmiyor , lakin denizin bir sakıncası yok tabi riskiniz yoksa. Güneşde kalmayın fazla. Siz yine de doktorunuza danışın. 33+3 üz bizde bayadır gidiyorum. 🌸