sevvalnyokus bende şu an 13. haftamdayım fena yakalandım. Limon ve mandalina iyi geldi. Hatta suyumun içine kabuklu limon dilimleri atıp içiyorum boğazıma iyi geliyor. Bana da birşey vermediler ıhlamur nane limon iç dediler. Bende et suyuna çorba yapıyorum limonlu ony da içice inşallah atlatırız. Zaten grip olursanız sezaryen a almazlar