mmihri Buna aşırı katılıyorum biliyor musun? Allah’ı sınayıcı ve kötü kullarına cezalandırıcı olarak gösteriyor çoğu Müslüman ve aşırı sinirleniyorum. Çok fazla dövmesi olan biriyim Allah’a olan inancım sonsuzdur. Belki namazında niyazında değilimdir ama asla kul hakkı yemem, gıybet etmem, iyi ve vicdanlı bir insan olmak amacındayım. Dövmelerimi görenler de hep beni dinsiz olarak yaftalar sağolsunlar 😊 Ancak ben onun daha merhametli ve daha bağışlayıcı yanını kabul ettiğimden beri dinen daha huzurluyum. Öncesinde işte başıma birşey geldiğinde “Allah sevdiği kulunu sınar” derlerdi. Sinirlenir öfke duyardım ve soğurdum. Bu zamanla ondan uzaklaşmama bile sebep olmuştur. Batıl inançlarda eskilerin bize dayattığı ve vicdanımızı daraltan şeylerden ibaret. En azından benim için öyle.