Benimde 20. Haftama kadar rahim ağzındaydı doktor yer degstrmezse sezeryan olcak dedi cok şükür detayli ultrasonda yukari çıkmaya baslamis dedi kanamam falanda olmadi şükür degstrirken yer suan bas assagi dogum pozisyonunu almis durumda bile bende cok kafama takmıştım ama üzülme duzelmicek bisi değil canım hayırlısı öyleyse duzelir insallah