brgul_34 can_1anne canım 11hafta çok erken ben 15haftalıkta öğrenmiştim ama yinede belli olmaz hayırlısı olsun inşallah 🤲🐣
Zuzu04 Valla iyi demiş benimde 13. Haftada erkek gibi demişti 17 de kız olduğunu öğrendik. Genelde erkeklerde yanılıyorlar kordonla pipi karışıyor kızda yanılanı duymadım hiç
Emily37 can_1anne oğlumuda kızımıda 13 haftada ikili testte öğrendim.Ama her ihtimale karşı oğlum doğana kadar hep sordum.Şimdi kıza hamileyim her gittiğimde doktoruma soruyorum cinsiyetini doğana kadarda sorarım