8 aylık tüp mideli, 19+2’de hamileyim. Tüp mide ameliyatı sayesinde 40 kg yakın kilo verdiğim için 8 sene sonra mucizeme kavuştum. Ama şimdi de onu besleyememekten korkuyorum en son kontrolde 152 gr’dı. Doktor şuan için gidişat iyi demişti ama ne bileyim içim içimi yiyor. Çünkü çoğu zaman hem ameliyattan hemde bulantıdan yediklerimi çıkarıyorum. Ve karnım hiç çıkmadı kilo vermeye devam ediyorum. Bu şekilde bebiş besleniyor mudur sizce? Kendimi suçlu hissediyorum. Tüp mideli anneler yada tecrübeli anneler neredesiniz 🤷🏼♀️