Sufim bence de stok yapmamalısın bebeğinin poposuna göre karar vermen lazım pişik kızarıklık gibi ben bi tane yenidoğan molfix aldım koydum kenara devamını doğumdan sonra getiricem nasipse duruma göre ... ve instagramdan mühendisinoğlunu takip et derim ben her şeyimi o sayfaya göre uyarladım acayip bilgilendiriyor ürünler hakkında