Kızlar selam, çok yeni hamileyim sat göre 6+4 pazartesi doktora gideceğim randevu aldım. Bir hafta öncesine kadar mide bulantısı, mide yanması, bel ağrısı, göğüs hassasiyeti, uyku oluyordu ama şimdi sadece göğüs hassasiyeti ve uyku kaldı birden belirtiler kesildi. Kötü bir durum yoktur dimi? Endişelenmeye başladım. Pazartesi günü de inşallah kese görürüz bu haftalarda kalp atışı duyan oldu mu ?