Kızlar merhaba; Ben 20 haftalık hamileyim
Bundan 15-20 gün önce Darıca farabi eğitim de detaylı ultrasona girdim doktor 5 dakıka boyunca baktı bebeğin cinsiyetini göremedi sonra gördü kıza benziyor tahmini kız dedi. Sonra dün de farklı hastaneye gittik orda da farklı doktor inceledi kız bu dedi kıza benziyor dedi. 1 ay sonra yine gel dedi. Ama şuan 5 ay oldu bebegin artık cinsiyetinin gözükmeme gibi durumu yoktur herhalde. 2 doktor da kız dedi.
Siz neler düşünüyorsunuz var mı boyle durumda olanlar ? Teşekkürler