vesilece Deletedmom_7156 ben 56cm doğmuşum canım yeni doğan kıyafetler 50cm 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ O yüzden büyük mü gelecek bebiş küçük mü belli değil yani bana çekerse hiç giyemicek yeni doğan takımları kararsızım 🥴
Deletedmom_7156 vesilece 0-3 ay al ben hep öyle yapmıştım 1 tane yenidoğan takimi almıştım 1 kere giydi onuda
Seyma0323 Deletedmom_7156 iyikide bu yaziyi okumuşum canım benim 10li hastane çıkışı var içinde 2 takim yenidogan var ve 1tane ayrı aldim yani 3 adet gerisini hep ⅓ ay aldim iyikide oyle yaptim az büyük olsun küçük olmasin😀
nese-kasap Deletedmom_7156 bence az değil zamanla gelişimine göre alınır ben iki kız büyüttüm şimdi 3. Kızım olacak hepsini ayı geldikçe büyüdükçe aldım