Nurbursa Kızlar 29 haftadayım bir sonraki kontrolümde doktorum hatırlat sezaryen istedigini demişti. 40 haftayı beklemiyorlar diye biliyorum bebegin gelişimi iyiyse. Kaçıncı haftada kavuştunuz miniklerinize ona göre hastane çantamı hazırlıyım 😊
Aleynaozkayaa Nurbursa ben 37+3 de alındım aslında sancım düzenli ama hissetmiyodum suni verelim diye aldılar açılmam 3 cm yi geçmediği için zorunlu sezeryana alındım bebeğim 3270 gram dogdu bugün bir aylıgız 4500 kilo oldu ❤️ Hayırlı dogumlar hepinizee💋
fatma2344 Nurbursa bnim de ilk dogumum sezeryan suan ikinci bebegimi bekliorum. Doktorum 38 veya 39. Haftanin sonunda aliriz dedi
Talodes Normalde 38.haftada alıyolar heran gibi bi sıkıntı olmazsa bana doktorm 38 de alalım dedi ama 37+3 de kontrolümde suyum azaldıgı için alındı çok şükür 10 günlük olduk bile 😍🤗
Nurbursa Aleynaozkayaa sırf açılma olayından korktugum için hele ki o suni sancıyı çeken arkadaşlarımı gördügümden sezaryen istedim kessinler daha iyi dedim. Ne güzel kilosu maşallah allah sana bağışlasın bebişini :)