Nagihandilsiz hamile kalmadan önce rüyamda bebeğimin olduğunu görmüştüm ve erkek bebekti. İsmini sordular bana bende Karan,Kaan,Kayra gibi bir isim söyledim ama tam olarak ağzımdan bir isim çıkmadı. Eğer oğlum olursa tekrar o rüyayı görmek istiyorum 🫣🐣