elcinxxx Kızlar selam, 6,5 aylık hamileyim. Çatlak önlemek için kantaron yağı kullanan var mı.? Ya da bir bilgisi olan.
Annesininportakali53 elcinxxx ben kullanıyorum doktorum önerdi çok iyi gerçekten ama yani kokusu kıyafetime sınıyor yağlı birsey
Kubraonurdmr elcinxxx 7. Aydayım bende yeni kullanmaya başladım bakalım 2 haftadır duştan sonra kullanıyorum çatlağım yok henüz.
Gizem260 elcinxxx maalesef ki bu çatlak son haftalarda bir anda oluyor 36+2 yim şu ana kadar hiç çatlamamıştım bugün bi gerilme kaşıntı hissettim bir de baktım ki aynaya karnım çatlıyo 🥺
Deletedmom_10 elcinxxx Kantaron yağı değilde kakao yağı , Hindistan cevizi yağı daha uygun diye biliyorum dr unuza sorun bence Kantaron yağı perine masajında tavsiye ediliyor diye biliyorum
elcinxxx Annesininportakali53 ya ben de soracaktım önerir mi diye , teşekkür ederim söylemeniz iyi oldu. Evet yağlı ve kokuyor 🙊😀 aman iyi gelsin de ins çatlamayalım
Cansuu48 elcinxxx ben doktoruma sormadan doğal kantaron kullanıyordum söylediğimde kullanmamami soyledi onermedi yani onun yerine lierac yazdı
AgahAli Bende sarı kantaron yağı ve ara ara Hindistan cevizi yapı kullanıyorum doktoruma sormadım bi zararı olacağını düşünmüyorum zaten çatlamaya meyilli cildimiz varsa en iyi kremi de sürsek çare yok bunun için doğalından yanayım☺️
elcinxxx AgahAli 2.gebeliğim şuan..ilk gebelikte hiç birşey kullanmadım nemlendiririm hep duş sonrası bi o’ydu yani..ama suan vücudum da bozulmasın istiyorum daha bilinçli yaklaşıyorum 🙊😅
elcinxxx AgahAli hiç çatlamadım ilk gebeliğimde birşey kullanmamış olmama rağmen umarım yine çatlamam 🥲
AgahAli Maşallah size inşallah bu hamilelikte de aynen devam eder çatalama olursa da evlatlarımızdan izler sonuçta olsun 🥰
_Lavinya elcinxxx Karnım ve göğüslerim için sadece kantaron kullandım. Bir tane bile çatlağım yoktu. Ama doğumdan sonra gördüm ki 9 ayda olmayan çatlak 10 dakikada olabiliyormuş 😅 Göğüs uçlarına kullanmanızı tavsiye ederim 🌸