Bebeğe hiç bir zararı olmuyor birde ben yemek yiyemiyordum o dönem daha 11 haftalikti kusuyordum beslenememe rağmen şükür birşey olmamıştı banada kan sulandirici iğne vermişti bı sure kullandim sonra bıraktık hiç korkma sen Allah’ın izniyle bişey olmaz