38+2 yim. bebek 3.800 olduğu için biraz daha büyürse sezaryen yapıcaz dediler. Ama 1 aydır aynı kiloda. Bilmiyorum gerekli mi sezaryen 😟 pazartesi çağırdılar karar vermek için.
Alikahya hastanesinde olacak doğum. Devlet yani. Sadece genel anestezi ile mi sezaryen oluyor alikahya da, yoksa spinal de yapıyorlar mı acaba?
Bilgisi olan var mı yardım lütfen. Genel anestezi istemiyorum 😟