Ezgimmmmm ben sorun yaşamadım gayet güzel ilgilendiler beden vs seçiminde yardımcı oldular dediğim gibi hemen kargoya verdiler kısa sürede elime ulaştı. Gecelikli takım aldım iç elbisesi sabahlığına göre bir tık kısaydı benim aldığım takımın ama sorun olmaz çünkü çok erkeklerin olduğu ortamda giymeyeceğim :)
Modelle arasından bakarken yakası tam açılanlara bakmanı öneririm benim aldığım sadece düğmeli yer açılıyor emzirme için tam açılırsa ten tene temasıda rahatlıkla yapmış olursunuz ben onu düşünmeden almış bulundum