Kızlar dün hastaneye gittim 38+1 im aşırı sancım ve alt tarafımda basınç oldu doktor eliyle baktı ve 2 cm açıklık olduğunu doğum sancılarımın başladığını söyledi eve git sabah tekrar gel dedi ama ben aşırı sancım olmadıkça gitmiyorum şu an ara ara sancılar giriyor 2 cm açıklık varken daha ne kadar beklerim kızımı bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun 🙏🙏