csmaknc 37+1 olduk artık korkmuyorum erken doğum korkusu çok şükür gitti akşam görümcemin nişanında oğlumla döktürdük 🙂 sizin kaçıncı haftanız son kaç
Dilekaktassss Umutaren güya birde benim 27 haftadan beri erken doğum riskim vardı o haftadan beri yatağa bağımlı kalmıştım yerimden kalkmadım yazım can sıkıntısı ile geçti 36 haftada ilacı bıraktım ama gelen yok 😀
acargolge5 csmaknc aynıyız gıııı kim doğurursa haber versin:)))) bende artk korkmuyorum aylarım korkuyla geçti ama smdıde dogsun artk DİE isyanlardaym 😂