Kahvesever Gebeliğimin 36.haftasındayım . Ailem diyor ki senin artık az kalmıştır 1 hafta filan. Cidden o kadar kısa kalmış mıdır belki 42 ye gidecek 😃
mmihri Kahvesever keşke o kadar kolay olsa 😅 40+2 olarak zaman geçmek bilmiyorum kızımda gelmek bilmiyor 😅
Svcncmrnz Kahvesever bnde 36.dayim sanki dogurcam hissi var böyle rahim kemiklerim aciyo ve baskı dolgunluk hissi oluyo ara ara
hunilimom Kahvesever ilk kızım da bende öyleydim ayy kesin 38 de felan dogururum diyordum 41 de zorla getirdik dünyaya daha da gelesi yoktu şimdi 36 haftalık olduk bu kızımla bunda da geç dogurucam hissi var 😂
MeriHera Kahvesever ay kız nereden biliyorlar 😄 bir anne olarak sen hissedersin zaten yavaştan yavaştan gelmek için hazırlık yaptığını bence
Ece__ Kahvesever hiç belli olmaz, bana da kızlar erken gelir 37. Haftada doğum yaparsın sen diyorlardı, sonra ben 39+0da zorunlu sezaryen oldum. Ama sezaryen olmasam hiçbir doğum belirtim, sancım falan yoktu
AysuL Kahvesever 36dayken bana da 37de dogururum gibi geliyordu. İlk kasılmalar sancilardan ötürü. Sonuç 39dayim 41e kadar yolu var 😀