baliminannesi06 benim var. Dün iç parazitini de yaptırdım içim rahat iyice. Öpüyorum, seviyorum, içime sokuyorum severken, birlikte uyuyoruz zaten. Tüm aşıları olduğu sürece sıkıntı yok. Toksoplazma testinizde de eğer pozitif çıktıysa hiç korkmayın. Çok kaşıntınız varsa da biraz mesafeli yaşarsınız. Kedili ev candır💕 1.5 yaşında canım kızım o da benim💜