tncygzm henüz doğurmadım nasipse ağustos ortasında doğumum var. Benimde ilk gebeliğim. 2 tane 10 lu hastane çıkışı aldım 0-3 aylık 2 tane alt üst takım aldım yenidoğan 0-1aylık bir kaç tane de zıbın aldım. Şimdi tosuncuk mu olcak normal kiloda mı doğacak bilmediğimden fazla almadım ihtiyaç olursa ihtiyaca yönelik alıcam, bana tüm doğum yapan arkadaşlarım hep bu şekilde söyledi. Çabuk büyütorlar o yüzden yenidoğan çok alma dediler ihtiyaca yönelik alırsın dediler