Benim son adetim 27 aralık. Kesesini gördüğümüz günden beri hep 1 hafta geriden geliyordu bebek. En son çarşamba günü özel kliniğe gittim perinatolojiye. Su azlığı sebebiyle. Orada ilk 3 aylık ultrason resmi istedi doktor gösterdim. Son adetimi 1 hafta geri çekti 3 ocak olarak ayarladı. Suyu falan da haftasına göre normal dedi. Normalde yarın 30 haftalık oluyorum ama bir hafta geri çektiği için 29 oluyorum. Doğuma kadar bu böyle mi gidecek benim kafam karıştı. Diğer kontrollerde son adet 3 ocak diceksin dedi