Merhaba kızlar erkek çift yumurta ikizlerine hamileydim son iki haftadır ayaklarımda bacaklarımda ve ellerimde çok ciddi şişmeler vardı salı günü kontrole gittim idrar tahlilinde de protein çıktı doktorum tansiyonunun yüksek olmaması çok güzel bir şey ama bu ödem ve protein bize korkulu rüya göstermesin cuma günü doğuma alayım seni dedi.
Neyse dün sabah eşimle gittik hastaneye 11.30 da aldılar beni spinal doğuma aslında o kadar ağrılı acılı bir süreç değil gözünüz korkmasın ama malesef göbek bölgesi yağlanması sebebiyle birazcık uzun sürdü ameliyatım yani genede bebeklerin ve benim çıkmam toplamda bir saat sürmedi. İki oğluşum da çok iyiler şükürler olsun küvoze girmediler ama daha küçük oldukları için emme refleksleri pek gelişmiş değil şükür azda olsa sütüm geliyor sağıp vermeye çalışıyorum sarılık başlangıcı gibi de bir durumumuz yok çok şükür ama hastanedeyken şekeri düştü ikisinin de o zaman bir kere mama verdik bebek sütü yani inşallah bu günler daha da kolay olacak emmeye doymaya kilo almaya başladıklarında Allah hepinizin/hepimizin yardımcısı olsun evlatlarımızi bize, bizi onlara bağışlasın inşallah korkmayın ama becerikli gerçekten bebek bakmayı anneye yardımcı olmayı bilen biri olsun yanınızda