Letgo dan aldım ben birçok eşyasını.sadece maddiyat için değil kısa süre kullanacağı eşyaları hatta kıyafetlere dünyanın parasını vermeye değmez.piyasada 4bin tl olan bambu beşiğe ben 300 tl verdim içindeki seti korumalık cibinlik yatağı ile yepyeni tertemiz hemde çoğu satılan ürünler kullanılmadan satıyorlar ben çok sevdim yeni doğan setleri kıyafet bile aldım.babynet seti aldım puset aldım. Hem uygun hemde temiz kullanılmamış olanları tercih edip aldım.takip edin ürünlerle ilgili uygulamada bildirim açın çeşit çok.bebeğinize dair ne varsa bence önce burdan bakmaya almayı deneyin 🤗