2022Mom2022 Kızlar daha ilk ayım gebelikte iki gündür aniden sebepsiz ağlamak geliyor sizlerdede oluyormu
Minigim38 Artan hormonlardan dolayı olabiliyor. Ben esim jelibonumu yedi diye durduk yere saatlerce ağlamıştım 😁😁
2022Mom2022 Minigim38 ay sesli güldüm gerçekten 😂bende az önce kuruyemiş yiyordum ağlamaktan ağzımdakileri yutamadım birden aniden oldu aşırı duygusallık oldu 😭🥹