Kızlar yeni bir ev aldım ama ev alma komşu al diye boşuna demiyorlarmis acaba benmi çok abartiyorum 7yasinda kızım var binanin bahçesinde oynamak için iniyor küçük taşlar getirmiş bina temizliyen kadın oda ev sahibi binayı ben temizlerim dedi temizlikçiye vermiyelim dedi ama sürekli bı şikayet parke taşlarının arasındaki kumları çıkartıyor asonsorde minik el izleri yok taş getiriyor taşındım yer elit bir ortam ama binada oturan kişiler çok cahil ne yapmalıyım kucukuk çocuk doğal buluyorum yapdiklarini evde taplet TV izlemesindense toprakla tasla oynasın parasını alıyor temizliyorsa ne yapmalıyım benmi abartiyorum doğuma az bı günüm kaldı insanları kaldıramıyorum artık 🤕😭🥺