Merhaba kızlar
39+2 haftalık hamileyim. Dün akşam acile gitmiştim alt kısım da ve belde batma tarzı sancım var diye. 3 kere 80 i gördük nst ama aralıklı olması gerekiyor falan dedi. Alttan muayene ettiler 2 parmak açıklık var dedi eve gönderdi. Eve geldiğim de pembe akıntım oldu gece daha çok arttı sancım ama dayanılacak gibi değildi sabah uyandığımda da sarı böyle sümüksü akıntım oldu sizce nişan mıydı ki bence öyleydi farklıydı bu sefer. Hastaneye gitsem suni sancıyla doğum yaptırırlar mı acaba bilgisi olan var mı ?