Benim çatı muayenesinden sonra kanamam olmuştu doğuma almışlardı ilk çocuğumda 36 haftalıktı belim ağrıyor demiştim çatı muayesi yaptı hemen şimdi aklım olsa bırakmazdım o kadar erken ama sizin ki çatı muayenesinden sonra doğumu başlayan çok kişi var