Selam arkadaşlar geçen cumartesi beta 117 çıktı kese görünmedi 10 gün sonra gelin dediler bugün nerdeyse 20 ml en fazla kan geldi biraz kırmızı sonra kahverengi şimdi doktor alttan baktı kese görünmüyor beta bakalım kimyasal olabilir dedi bunu yaşayan var mı son adet tarihim sanırım geçen ay 16 sıydı