Eslem_1 Yenidoğana kaçıncı günden itibaren D vitamini başladınız? Wellcare günde 1 fıs olarak 10 gün sonra başlattı doktor👼🏻🌸
Deletedmom_110 Eslem_1 15 günlük olduğunda başla demişti üstünde günde üç yazıyor ama ben bir kez veriyorum
Derya Eslem_1 10 aylığız hala kullanıyoruz ilk doğduğumuzdan beri bir tık gaz yapıyor ama bol bol karnını okşayıp dizlerden göğüse ittirme masajı yapın iyi geliyor 🌸
Aminenin_annesi Eslem_1 yeni doğanlara vitamin verildiğini bilmiyordum. insallah bu konuda bizi bilgilendirirler doğumdan sonra🤔
Deletedmom_110 Eslem_1 Bilmiyorum valla canım eczacı da üzerine günde 3 yazmış ama ben 1 kez veriyorum 3 ağır gelir diye düşündüm yanlış mı yapiyorum bilmiyorum ama
2bebe1gebe Eslem_1 bebeğin kilosuda önemli diye biliyorum bu konuda bide ilaçtan ilaca değişiyordur mesela kilo arttıkça dozu yükseltiyordu doktorumuz
Betullyillmazx Bebeğim gazli bebek sağlık ocağı bize vermedi d vitamini normal mi bu durum? Bebeğim 17 günlük..
Eslem_1 Betullyillmazx sağlık ocağına topuk kanı vermeye gittiğimde monovit verdiler almadım aslında vermeleri gerek..siz belirtin bari hatırlatın ..
Eslem_1 Aminenin_annesi D vitamini verdi doktorumuz ilk etapta sonra ne verilir bilmiyorum..Çocuk doktorunuz bilgilendirir elbette.. Serap-Yigit AA evet doğru 3 damla 1 pufa tekabül ediyordu ben de unutmuşum halbuki kendim de o ölçülerde kullanıyordum 😃🤭🌸teşekkürler amin inş.
Serap-Yigit Merhaba puff onlardansa içeriği zaten 3 damlayı karşılar. Ondan dolayı günde 1 defa demişlerdir. Güle güle sağlıkla büyütün inşallah
Deletedmom_110 Dyg___ reçetesini okudum günde bir kez bir damla yazıyor eczacı günde 3 yazmış her kafadan farklı ses çıkıyor bende günde 1 kez 1 damla veriyorum Size yazdıklarının adı ne acaba benimki bu resmini koydum
Eslem_1 Deletedmom_110 1 fıs 3 damlaya tekabül ediyor şimdi hatırladım bende 😊 hangisiyle veriyorsunuz
Dyg___ Deletedmom_110 pedia-D bizimkisi günde 3 defa yazması 3 damla oluyor zaten aynı hesaba geliyor 😊
Deletedmom_110 Eslem_1 yok ben onunla vermiyorum içinde farklı bişey daha var damla şeklinde düşüyor puf mu ne deniyo galiba o daha rahat diye onunla ağzına damlatiyorum
Eslem_1 Deletedmom_110 o puftan 1 adet sıkmak yeterli oluyor o zaman ama diğer damla şeklinde olan başlıkla 3 adet