yabadabaduu Gozdekubra3435 benim protein ++ yoğun enfeksiyon ve kanamam vardı bu yüzden tansiyonumda yüksekti ilaç yazdı doktorum geçmezse yatış demişti çok şükür ilaçtan sonra temiz çıktı tahlilim şuan hiç bi problemim yok ama bebeğimi düşürücem diye çok korkmuştum sabaha kadar pıhtılı kanamam oldu o gece dikkat edin ve bool bol su için ilaçlarınızıda düzenli kullanın
Ayse1608 353877 teşekkür ederim.Yaklaşık 2 haftadır tansiyon ilacı kullanıyorum tansiyonum yüksek çıkmıştı idrarda protein çıkmadı fakat 24 saatlikte çıktı.2 gündür sırtım ağrıyor böbreklerden şüpheleniyorum daha önce ki gebeliğimde böbreklerimde büyüme olmuştu eylüle anca randevu bulabildim yorumunuzda görünce sormak istedim ☺️
353877 Ayse1608 benimde böbreğimin bitanesini büyütmüş bebek. Doktor böle seyler normal dedi. Bol su iç tuzlu gıdalardan uzak dur dedi cnm
Zerezer Ayse1608 merhaba doğum yaptınız mı bende de bugün idrarda protein kaçağı çıktı daha 33 haftayım evde bı hafta tansiyon takibi yapın dedi haftaya gel dedi sizinki geçti mi acaba
Ayse1608 Zerezer merhaba 30 haftalığım şuan tansiyon takibiyle devam ediyorum maalesef geçmedi aksine şiddeti arttı
Zerezer Ayse1608 çok geçmiş olsun idrar tahliliyle mi anladılar arttığını herhangi bir ilaç tedavisi birşey yok mu ya da nelere dikkat etmeliyiz
Ayse1608 Zerezer teşekkür ederim sizde var mı? 24 saatlik idrar vermiştim ilk 200 küsür sonradan 400 küsür çıktı 2 hafta öncesiydi şuanı bilmiyoruz ama baş ağrım,halsizliğim,ödemim ve tansiyon ölçümlerimde artış oluşmaya başladı.Tansiyon ilacı kullanıyorum tek tedavisi doğum diyor doktorlar.Sıkı takip öneriyorlar.
Zerezer Ayse1608 evet benimde 425 çıktı sinrda çıkmış dediler tek tedavisi doğum o yüzden 1 hafta tansiyon takibi verdiler durrruma göre bakacağız dediler Perşembe gidecegim sabahtan bakalım hayırlısı benimde baş dönmem var 3 4 gündür sıkıntı stresten olabilir ama bilmiyorum ödem aldı başını gidiyor zaten parmaklarda uyuşma başladı 2 haftadır sinir sıkışması doğumdan sonra gecicek dediler onada
Ayse1608 Zerezer Zor bir dönemden geçiyoruz bebeklerimize sağ salim kavuşalım inşallah bunlarda geçecek.Benim aşırı baş ağrım oluyor ilk uyandığım zamanlar gözümü açamıyorum zonkluyor,sol elimde uyuşma oluyor 😓 Bugün kontrolümüz var bebeği merak ediyorum ne durumda diye
Zerezer Ayse1608 uyuşma protein kaynağıindan olabilir demek ki sizde var bende var bebeğin durumu nasıl gttiniz mi
Ayse1608 Zerezer Korkarak gittim yine çok şükür daha iyi 3 haftaya yakın gerilik vardı 10 güne düşmüş suyu da bu tık daha iyi dedi azalma vardı tansiyonların önceden 11/7 lerdeydi artık 8 leri görür oldu ondan biraz korkuyordum ama doktor normal dedi sizin nasıl tansiyonlarınız?
Zerezer Ayse1608 çok sevindim siizn adiniza benimde tansiyonlar 11/7 12/8 arası gidip geliyor kontrol öğleden sonra bakalım inşallah herşey yolundadır
Rumuz123456 Bende de protein+3 , yüksek idrar yolu enfeksiyonu ve sağ böbrekte 8mm büyüme çıktı doktor önümüzdeki hafta yine gel düşmezse yatış yapıcam dedi, ama bu protein kaçağıyla alakalı bişey söylemedi umarım ciddi bir durum yoktur