Ebruliii38 Kızlar 15+6 da doktorum ultrasonda erkeğe benzetti ancak sadece tahmin bebek göstermiyor dedi. 3 hafta sonra tekrar kontrolüm var. O zaman değişirse kızmak yok dedi. Erkek denilip kıza dönen var mı böyle ?
brgul_34 Canım ben 15haftada öğrendim cinsiyeti doktorum birdaha ki randevuya kadar kimseye söyleme elbise vs alma demişti şuan 26haftalık olduk oğluşumla🐣
Ebruliii38 brgul_34 bende şimdiye kadar birşey almadan bekledim 😊 3 hafta daha beklemem lazım birşeyler almak için sanırım 🤦
Ebruliii38 mrs_atalay cinsiyetin bir önemi yok sağlıklı olsun da. Ancak en başından beri kız hissediyorum ben nedense 😊