Hanımlar merhaba. Dün çok stresli bir gün geçirdim iş yerinde. Akşam eve gidince hali üstüne uzanıp ayaklarımı koltuğa kaldırmıştım. Balkonlar da acıkmış sanırım cereyanda kaldım. Gece sadece vajina da islaklik vardı ve belim sırtım kasiklarim ağrıyordu. Sabah kalktım duş aldım ağrılarım geçmişti ama şimdi yapışkan krem bir akıntı olmuş ama ağrım felan yok. Normalde de zaten sarı kerem akintim oluyirdu ama yapışkan değildi. Kızlar bebeğime bırsey olmuş mudur ya da üşütmeden dolayı mı acaba yardım eder misiniz. 18 haftalık gebeyim