Ben yaptırmadım doktorum üçlü testin bir çok Avrupa ülkesinde kaldırıldığını Türkiye’de de sadece bazı hastanelerin yaptığını söylemişti yaptırırsan paranı çöpe atmış olursun dedi. İkili test daha güvenilir daha net sonuçlar veriyor Ama netice itibari ile oda tanı testi değil