Firdevs33 Kızlar hsg sonrası ilk adetim çok ağrılı geçiyor sizde de oldu mu ? Tecrübesi olanlar yazabilir mi ?
bebekkkkkkk000 Firdevs33 Canım hiç ağrım olmadı hatta hiç hissetmedim ve 3 gün erken adet oldum ve bir garipti adetim 2 gün sürdü sonra 4-5 gün lekelenme oldu filan. Bence herkesin bünyesi farklıdır canım endişelenme
nur-nurr38 bebekkkkkkk000 yaa bende öyle oldum hem 3 gün erken geldi hem 2 gün sürdü kanama sonra da kahve lekelenmeyle 4 gün falan sürdü korkmuştum bende niye böyle oldum diye demekki genel olarak böyle oluyor 🤗
Firdevs33 bebekkkkkkk000 bebekkkkkkk000 olabilir canım ben bayılacak gibi oldum midem bulandı korktum biraz. ağrı kesici kesti biraz ağrıyı neyseki
Firdevs33 nur-nurr38 bende 1 gün erken oldum ama aşırı ağrı oldu hareket edemedim. Demekki kişiye göre değişiyor
bebekkkkkkk000 nur-nurr38 Valla bende o kadar araştırdım geç adet olan var ama erken olan kimse yoktu doğru düzgün :))) dedim acaba kötü birşeymi aman herşeyden nem kapıyoz :))) 2. Adetime daha var o nasıl olacak bakalım 🤔
nur-nurr38 Firdevs33 aynen aynen değişiyor çok sancılı geçmedi benimki ama az sürdü demekki böyle etkileri olabilirmiş
nur-nurr38 Firdevs33 belkide canım ama hiç stres yapma bak hepimiz yaşadık aynısını ben 7 gün olurdum adeti ve4 gün yoğun olurdu ama bu defa öyle olmadı