Kızlar dün doktorum çatı mayenesi yaptı. 40+2 de olduğum için biraz uyarıcam dedi ve muayeneden beri kanamam var çok değil ama nişan tarzında. Sancım vs yok. Doktorum kanaman olabilir dedi. Sorum şu ki şimdi bu akıntım geldiği için acaba gerçekten doğumum başladığında nişan gelecek mi? Yoksa bu geleni nişan saymalı mıyım?