Arkadaslar bi sorum olucak 7 haftalık hamileyim daha önce bir kürtajım oldugu icin doktor biraz risklisin dedi yolculuga cıkmam gerekiyor ve asla yola cıkmamı söyledi yolculukda riskler nedir ki dinlene dinlene gitsem yürüyüş yapsam sizce bisey olurmu veyahut benim gibi olup mecbur yola cıkan oldumu hiç