Anne980 muayne olmanız gerekiyor, beta yeterli değil. Muaynede gebelik bilgileriniz doktor tarafindan sisteme giriliyor onu görüyorlar.Haber verin tabi zaten bu haftalardan doktorunuzun detaylı kan tahlili istemesi de gerekiyor gitmisken onu da yaptırirsinız