Merhabalar dün sezeryan ile doğum yaptım doğumdan sonra göğsümü kontrol ettiğimizde damlacık şeklinde sütün geldiğini gördük dünden beri emziriyorum hala aynı şekilde bebeğim sarılık olmasın diye mama takviyesi vermeye başladım dün geceden beri ama anne sütünün gelmesi için emzirmeye de devam ediyorum. Sizlere sorum ne yapmam gerekiyor sütümün bir an önce çoğalması için? Ne yemeliyim ne yapmalıyım? Tavsiye bekliyorum