Kızlar merhaba 34+3 günlük gebeyim su sizintim ve beyaz akıntım geldi doktoruma gittim suyum geldiğini şuan suyun iyi ama zarın yırtılmış dedi antibiyotik verdi eve yolladı 4 gün sonra gel yakın takip dedi erken doğum var dedi engelleyebildigimiz kadar engellicez dedi erken doğum yapan varmı bu haftalarda çok korkuyorum