Bebekdelisi Yelizdiyebiri NilAda16 edaen kızlar ya dün dr gittim sorun yok elhamdulillah ama bugun sağ kaşığıma iğne batması gibi bişi oluyor evet ilk gebelık degıl ama diğer gebelıklerde yasadımmı unutuyormu insan anlamadım normalmi bugun iğnemide olup geldim (her hafta proluton deport mecburen oluyorum) ama kaşık boşluğu arasında afedersınız iğne batıp geçiyor gazdan da olurmu bu kadar bılemedım
edaen Bebekdelisi gazdan olabilir belki canım mesela bende sabah uyandığımda lavaboya gidene kadar sancı oluyo gidince geçiyo. Ama enfeksiyon olduğunda batma hissi oluyor diye duymuştum tam bilgim yok tabi
Yelizdiyebiri Bebekdelisi canım bendede olyodu ama doktora gittiğimde bir sorun olmadığını söylıyodu bana çok aşırı geçmeyen ağrı yoksa normal diyordu, birde ben idrar yolu enfeksiyon as bırşey olmıştım ondanda kaynaklı olabılır
Bebekdelisi edaen allah razı olsun canım senden gaz aşırı bende hıc sorma felaketım bu konuda enfeksıyon yenı ılac kullandım 2 kes temız geldi yenı yapıldı ama yıne yaptırırım haftaya risk almayayım🌸
Bebekdelisi Yelizdiyebiri bende yenılıycem tahlılı cnm geçti dün elhamdulillah ama ara ara oluyor yine kontrole giderken yaptırıp gidicem en iyisi aklımda olmaz