Mhrbnasel 36+4 olduk 3 gündür adet olacakmış gibi kaşık ağrıları var bu normal mi daha erken doğum İçin endişeleniyorum ama zamanında gelsin istiyorum tabi Allah bilir ama başınıza geldi mi
Sevgilii17 Mhrbnasel bende 36 haftalığım aynen arada sancı giriyor çok fena oluyorum sonra bırakıyor eğer bırakmazsa doğum sancısı olabilir
Gulcahan Mhrbnasel 36+4 yim bende de de var o sancılar doktorum yalancı sancılar dedi zaten 32. Hafta itibariyle vücudu alıştırmak için başlıyor muş
Serifenur50 Canım vücudun kendini doğuma hazırlıyor bu ağrılar yalancı ve yavaş yavaş gerçek ağrının gelmesini sağlayacak ama şuan haftası erken değil merak etme gayet normal haftalardasın artık doğsa da sıkıntı olmaz inşallah
Kkkrks Mhrbnasel 35. Haftadayım benim de aynı adet sancısı gibi ağırlarım var Bu sebepten hastaneye gittim nst de biraz sancı çıktı bu haftalarda olur haftana göre sancıların normal dedi doktorum